Qad aflahal Mu'minun..

Qad aflahal Mu'minun..
Qad aflahal Mu'minun..

Saturday 29 January 2011

0 Cebisan kata2 Mujahideen

MengiKTIraf Hatimu MnJADI sakti..

akaN kU PINTA Jari jeMari magiS,

TAPI TIDAK!

tiada yaNG mndatNG tanpa taNGis.

AirMata BerdErai bukan kerana nama.. bukan kerana harta.. bukan kerana cinta akan dunia..

tapi .. Kerana-Mu Ya Rabbi

Engkau MmberI seTIap Detik Nafas Ku.. darah ku mngalir.. DGn PeriNTAH-Mu

LanTas Sunnah Kekasih mu.. AKn ku tuRuti.. sehingga aKu matI..

DaN TERUS MNERUS.. sehingga mndAPaT apA yang AKU InginI..

sEcARa Ikhlas.....................................................aLJANNAH.. IZINkan Aku Terokai..

SesuNGguhnya.. keGERUNAn Api NerakA-Mu... mnGAjaRkU SJAK dARI KEcIL LAGI

iBUKU bAPAKU.. andaINya .. aku diberi pilihan.. Nescaya.. akan ku PIlih Allah DAN rASUL-Nya.. bukan KEranA derHAKA.. TETAPI.. untuk MMbela agamaku.. RasULku.. dan Tuhan KU....>SSSSSSSSSSSSSSSS<

keKELiruan.. keTIDaksamAn.. sudah memaMAh fiKIRAN ku.. sihangga KU MNjadi KELU, BISU,

TiadA APA hARUS kU PInta..

DIA berwaRNa merah.. WAjibku.. meltakkan dAHi ku diatasnya.. buKAN keran Apa.. Untuk MenunaiKAN FArdhu.. dengan Segala Upaya..

sEandainya DaHIku tidah mNCecahnya.. MAka Sang NerakA pastI menjiLAT KU--. nauzubillah..

ku takut ku rayu.. dGN mUTIARA YANG MNGALIR.. ..IA BergeraK.. SETITIS..ku tidak apa.. MALAH sJUMMLAH KAPALPUN boleh melaluinya.. MetaforaKu bukan KERANa KETERLALUAN.. TEtapi SIKAP YANG TIADA HALUAn mengkonsumi akU seCara TErus MEnerus...Justeru.. Aku bINGKAS SEcara tangkas.. MnyiapKan JANjiku.. sejak dari aZali lagi..

No comments: